Časté dotazy

Kdy máte otevřeno? A mohu přijít i o víkendu?

Otevřeno máme každý všední den od 10:00 do 21.00. V sobotu a neděli k nám můžete zavítat také od 9:00 do 21:00. 

Posíláte zboží i na Slovensko?

Ano. Využíváme spolehlivé a ověřené dopravce. Pro cenu v eurech stačí přepnout měnu v horní části našich stránek. Při nákupu nad 120 € vás navíc čeká doprava zdarma.

slovensko-min

Pro vystavení faktury bez DPH stačí vyplnit daňové identifikační číslo a doručení do sídla firmy. Plátcům DPH vystavíme fakturu a čekáme na uhrazení na náš slovenský účet. Případně zboží odešleme na dobírku.

Kdy mi balíček doručíte?

Co je psáno, to je dáno. Termíny uvedené u každého produktu dodržujeme. V případě nečekaného zdržení vás kontaktujeme a budeme s vámi vše řešit. 

Ve chvíli, kdy je zboží předáno dopravci, obdržíte e-mail s číslem balíčku. Díky tomu ho budete mít „stále na očích“. Dopravce vás bude informovat o přesném datu i času dodání.  

Jste oficiální prodejce Garmin CZ?

Ano. Specializujeme se na prémiové modely Marq, Fenix7, Epix, Venu, Vivomove3 Luxe a další. Na naší prodejnu v Brně si je můžete přijít vyzkoušet. Přesvědčit se o tom, proč je jejich jméno na poli smartwatches tak znělé.

Objednat si u nás ale můžete vše z oficiální distribuce Garmin.

Jsou hodinky Garmin v češtině? A co slovenština?

Samozřejmě, že ano. Všechny modely jsou vybaveny českým i slovenským jazykem. Pokud by tomu tak nebylo, vždy je to u konkrétního modelu uvedeno. Jde ale o výjimky ze starších modelových řad.

Je zboží opravdu skladem?

Informace, které vidíte na stránkách u každého produktu, se vždy snažíme mít aktualizované. Vždy si to, samozřejmě, můžete telefonicky ověřit přímo u nás.

Zboží, které je:

  • skladem, vám můžeme rezervovat a vy si ho poté můžete u nás vyzvednout. Nebo ho, pokud preferujete on-line nákup, můžete vložit do košíku a standardně objednat s dopravou. V tom případě balíček expedujeme ještě týž den.
  • do týdne nebo jiný termín, není u nás na prodejně, ale do uvedeného termínu jsme schopni ho zajistit.
  • předobjednávka, může mít různý termín dodání a ten je vždy třeba zjistit individuálně. Nejčastěji se jedná o novinky nebo vysoce žádané zboží. Pokud o takové zboží budete mít zájem, zavolejte nám. Rádi vám vše potřebné zjistíme.
  • na dotaz, musíme prověřit u dodavatele. Ozvěte se nám a my vám vše zjistíme.
  • vyprodáno, bohužel, nejsme schopni zajistit ani u výrobce. Rádi vám ale pomůžeme najít alternativu, která bude splňovat vaše představy a přání.

Jak mám postupovat při reklamaci?

Ani Garmin není nesmrtelný a my se vám o něj rádi postaráme. Pokud máte zboží ještě v záruční lhůtě – zpravidla 2 roky, pošlete nám dobře zabalené zboží na prodejnu (adresa GARMIN, U Dálnice 777, 664 42 Modřice, Brno). Ke zboží přiložte záruční kartu, pokud se jedná o zboží bez záruční karty je potřeba doložit doklad o nákupu. Dále prosím napište, o jakou závadu se jedná a jak si přejete reklamaci vyřešit, snažíme se přání zákazníka vždy upřednostnit. Uveďte také kontakt na sebe a adresu, na kterou následně zpátky odešleme opravené či nové zboží. Jestli si nevíte rady s postupem, kontaktujte nás, poradíme.

Mohu zboží vrátit, pokud mi nevyhovuje?

 

Samozřejmě. Standardně máte na vrácení nevyhovujícího zboží 14 dní. Stačí ho zabalit do originální krabičky a přiložit vzkaz s číslem objednávky a účtu, na který budete chtít zaslat peníze zpět. Pak už jen odeslat na naši prodejnu (GARMIN, U Dálnice 777, 664 42 Modřice, Brno)

Potřebujete si domluvit delší lhůtu? Chápeme, že dva týdny mohou být pro dárky skutečně málo. Pokud budete chtít termín vrácení prodloužit, ozvěte se nám ještě před samotným nákupem. Vše společně vyřešíme. U vybraných produktů máte možnost výměny do 90 dnů. Bližší podmínky o výměně najdete zde.

Jak mám postupovat s vrácením či výměnou zboží v zákonné lhůtě?

Netrefili jste velikost či zboží neodpovídá vašim představám? Nevadí, do 14 dnů můžete zboží vrátit zpět a my Vám neprodleně vrátíme peníze. Řádně zabalené zboží, nenošené a s originálním obalem (krabička) odešlete na prodejnu GARMIN, U Dálnice 777, 664 42 Modřice, Brno. Stačí přiložit fakturu, na kterou uvedete důvod vrácení a číslo účtu, případně si vytisknete formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

Jestli máte vybráno rovnou jiné zboží, dejte nám vědět dopředu mailem, abychom Vám zboží rezervovali a připravili k odeslání, jakmile obdržíme vrácený kus, po kontrole jej vyměníme, vystavíme nový doklad a odesíláme, přeplatek či nedoplatek dořešíme telefonicky.

Nepřišla mi faktura v balíčku, jak to?

Záleží nám na životním prostředí, proto jsme se rozhodli faktury zbytečně netisknout. Faktura Vám přišla do e-mail při vyřízení objednávky. Pokud jste ji v e-mailu nenašli, kontaktujte nás a rádi Vám fakturu dopošleme. info@garmin-brno.cz