Jako zákazník a člen Klubu Garmin Brno máte nárok na odborné poradenství, které vám pomůže s nastavením a optimalizací vašich zařízení.
S čím vám můžeme pomoci?
- Nastavení a spárování produktů GARMIN s telefonem, včetně nastavení notifikací, polohových služeb a správných metrik.
- Nahrání platební karty do hodinek pro pohodlné placení přímo z vašeho zařízení.
- Aktualizace zařízení a pomoc s řešením problémů způsobených např. neaktualizovanými verzemi nebo nekompatibilními ciferníky.
- Tovární nastavení a opětovné spárování zařízení v případě problémů způsobených nesprávným nastavením nebo staženými aplikacemi.
- Přidání dalšího zařízení do aplikace Garmin Connect
- Nalepení ochranného sklíčka
- Nahrání hudby do hodinek
Máte jakýkoliv jiný problém či požadavek, který není uveden v seznamu? Obraťte se na nás a společně se jej pokusíme vyřešit. Platí s jedinou výjimkou, která se týká oprav jako výměna baterie, sklíčka nebo výkup starých zařízení.
Kdy a jak se objednat ke konzultaci?
Poradenství je k dispozici na naší prodejně nebo online přes Google Meet od 10:00 do 18:00 v pracovních dnech. Pro rezervaci termínu použijte náš systém Calendly, kde si vyberete čas, zadáte své jméno a číslo dokladu (prodejka/faktura).
Tato služba je dostupná pouze pro zákazníky, kteří koupili zařízení u Garmin Brno.