Poradenství Garmin Brno

Jako zákazník a člen Klubu Garmin Brno máte nárok na odborné poradenství, které vám pomůže s nastavením a optimalizací vašich zařízení.

S čím vám můžeme pomoci?

  • Nastavení a spárování  produktů GARMIN s telefonem, včetně nastavení notifikací, polohových služeb a správných metrik.
  • Nahrání platební karty do hodinek pro pohodlné placení přímo z vašeho zařízení.
  • Aktualizace zařízení a pomoc s řešením problémů způsobených např. neaktualizovanými verzemi nebo nekompatibilními ciferníky.
  • Tovární nastavení a opětovné spárování zařízení v případě problémů způsobených nesprávným nastavením nebo staženými aplikacemi.
  • Přidání dalšího zařízení do aplikace Garmin Connect
  • Nalepení ochranného sklíčka
  • Nahrání hudby do hodinek

Máte jakýkoliv jiný problém či požadavek, který není uveden v seznamu? Obraťte se na nás a společně se jej pokusíme vyřešit. Platí s jedinou výjimkou, která se týká oprav jako výměna baterie, sklíčka nebo výkup starých zařízení. 

Kdy a jak se objednat ke konzultaci?

Poradenství je k dispozici na naší prodejně nebo online přes Google Meet od 10:00 do 18:00 v pracovních dnech. Pro rezervaci termínu použijte náš systém Calendly, kde si vyberete čas, zadáte své jméno a číslo dokladu (prodejka/faktura).

Tato služba je dostupná pouze pro zákazníky, kteří koupili zařízení u Garmin Brno.

Rezervujete si svůj termín poradenství zde